Контрольна робота: аудіювання (4клас, ІІ семестр)
Подарунок
у Мамин день
Сонячні промені
принишкли на підвіконні й цікаво стежили за рухливими пальчиками Андрійка.
Хлопчик сидів під вікном біля стола і завзято щось витинав, розмальовував,
клеїв. Марточка, його маленька сестричка, широко розплющеними оченятами
приглядалася до братикового майстрування.
На столі стояв
виплетений з кольорового паперу кошичок, а Андрійко саме витинав пелюстки з
тоненької бігулки, склеював їх і поволі заповнював кошичок паперовим
квіттячком.
Промінчики й
Мартуся тихесенько приглядалися. Вони не насмілювалися перешкоджати Андрійкові.
Хлопчик застромив у кошичок останню квітку й переможно вигукнув:
— Готовий!
— Який гарний кошичок! — не витримала
Мартуся й несміливододала:
— А для кого ти змайстрував його,
Андрійку?
— Не здогадуєшся? Та ж сьогодні Мамин
день! Це подарунок для мами
від мене.
Мартусині
оченята поширшали від несподіванки. Вона помовчала хвилину, а тоді стурбовано
спитала:
— А що я подарую мамі?
— Не знаю. Щось придумай! — Андрійко
почав прибирати клаптики паперу, клей і всяке приладдя на столику.
Мартуся
низько-низько похилила голівку й тихенько вийшла в сад. Вона не могла стримати
сліз і не хотіла, щоб Андрійко побачив їх. Легко йому говорити: він уже
школяр-умілець, а вона, Мартуся, ще навіть до дитячого садка не ходить. Що ж
вона може придумати?! Великі сльози котилися по зажуреному личку дівчинки і
тихо скапували на її маленькі пальчики.
Шкода стало
дівчинки сонячним промінчикам. Вони ласкаво пестили її русяву голівку, цілували
щічки, шептали на вушко теплі слова втіхи, але Мартуся не чула їх.
З кімнати
доносився голосок Андрійка. Він саме вітав матусю й дарував їй майстерно
виплетений кошичок з паперовими квітами. Ласкаве тепло промінчиків гріло
Мартусині пальчики й жевріло золотими іскорками в краплинах щойно пролитих
сліз. І раптом Мартуся придумала:
— Мамусю! — голосно покликала дівчинка,
а коли мама виглянула в сад, простягнула їй долоньки, залиті сонячним промінням:
— Вітаю Тебе в Мамин день і дарую тобі
сонячне проміннячко. Глянь, яке воно тепленьке й іскристе!
— Донечко! — Мамині поцілунки вмить
висушили слізки на Мартусиному личку. —Сонячне проміння — це здоров я, тепло,
світло, життя — й усе це ти подарувала мені. Це ж найкращий подарунок, який я
коли-небудь діставала! Дякую тобі, ясочко моя!
Мама пестила донечку, а Мартусине личко
світилося й сяяло від щастя, наче б вона сама була сонячним променем. (Й. Мудрик-Мриц, 345 слів)
1-в._________________________________________________
1.
Що стояло на столі?
а) Кошичок із кольорового паперу;
б) кошичок із дроту;
в) кошичок із лози.
2. Чим заповнював
кошичок Андрійко?
а) Фруктами;
б) овочами;
в) паперовими квітками.
3. Кому стало шкода дівчинки?
а) Вітрові;
6) хмаринці;
в) сонячним променям.
4. Що подарувала Мартуся у Мамин день своїй
мамі?
а) Букет квітів;
б) сонячне проміння;
в) вітальну листівку.
5.До якого літературного жанру належить цей твір?
Це-_____________________________________________
6.З чого виготовив Андрійко подарунок для
мами?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7.Як мама оцінила подарунок від
Мартусі?______________________
________________________________________________________________________________________________________________________
8.Який подарунок мамі ти робив(-ла) своїми руками?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-в._____________________________________________________
1. Для кого Андрійко приготував кошичок?
а) Для сестрички;
б) для бабусі;
в) для мами.
2. Чому заплакала Мартуся?
а) Теж хотіла подарунка;
б) її образив Андрійко;
в) вона не мала
чим привітати матусю зі святом.
3. Кому стало шкода дівчинки?
а) сонячним
променям;
6) хмаринці;
в) вітрові.
4. Що подарувала Мартуся своїй мамі?
а) вітальну
листівку;
б) букет
квітів;
в) сонячне
проміння.
5. Хто з дітей першим привітав
маму?___________________________
____________________________________________________________
6. Який подарунок приготував
Андрійко для мами?__________________________________________________________________________________________________________________
7.Продовж речення: Сонячне проміння – це______________________
____________________________________________________________
8.Який подарунок мамі ти робив(-ла) своїми руками?
Гра “Естафета»
ругу сторону – останній вагон стає першим. Діти
називають свої порядкові номери справа наліво.
Гра “Естафета»
Розвивальні ігри на уроках математики
Гра «Потяг»
Зміст гри. Учитель по черзі викликає до дошки учнів. Кожен з них, виконуючи
роль вагона, називає свій номер. Перший викликаний учень говорить: «Я – перший вагон». Другий
учень виконує роль другого вагона, він називає свій порядковий номер і т.д.
Потім діти повертаються в д
Розвивальні ігри на уроках математики
Гра «Потяг»
Зміст гри. Учитель по черзі викликає до дошки учнів. Кожен з них, виконуючи
роль вагона, називає свій номер. Перший викликаний учень говорить: «Я – перший вагон». Другий
учень виконує роль другого вагона, він називає свій порядковий номер і т.д.
Потім діти повертаються в другу сторону – останній вагон стає першим. Діти
називають свої порядкові номери справа наліво.
Гра «Листоноша»
Учитель роздає
5 учням однакову кількість «листів» (картки із записаними прикладами). У дітей,
які сидять за партами, в руках картки з номерами будинків (від 1 до 10). Кожен
листоноша повинен розв’язати приклади. Відповіді збігаються з номерами будинків. Завдання: швидко
та без помилок рознести листи за призначенням. Переможцю можна вручити медаль
або емблему «Кращий листоноша».
Гра «Не зіб’юсь»
Учні рахують від 30 до 60 по
одному, але замість чисел, що діляться на 5 , вони говорять «не зіб’юсь». Ці числа вчитель записує на дошці. 30, 35, 40. 45 і
т.д.
Гра «Де дзвенить дзвіночок?»
Одній дитині зав’язують очі
хустинкою. Друга дитина ходить з дзвіночком по класній кімнаті і подзвонює ним
у різних місцях. Перша відгадує, де подзвонили, називаючи місце звуку відносно
себе: «Подзвонили праворуч від
мене»,«Подзвонили зліва від мене» і т.д. Той, хто після умовної
кількості дзвінків жодного разу не помилився, отримує дзвіночок і займає місце
свого попередника.
Гра «Навпаки»
Учитель називає якесь слово, що
характеризує напрямок руху або просторові відношення між предметами, а
викликаний учень повинен сказати слово, протилежне за значенням. Гра повинна
проходити у швидкому темпі. «Верхній – нижній, ліворуч – праворуч, спереду –
ззаду, перший – останній».
Гра «День – ніч»
Учитель тихо промовляє «Ніч», -
діти закривають очі й кладуть голови на парти. Учитель пропонує завдання. Діти
думають. Учитель говорить «День» - діти прокидаються і відповідають, піднявши
руки.
Гра
«Математична зарядка»
Мета:
перевірити рівень знань табличного множення і ділення.
Гравці обох команд шикуються в дві
шеренги. Ведучий називає різні числа. Якщо число ділиться на 4, гравці
підводять праву руку, а якщо ділиться на 5 – присідають. Гравець, який
припустився помилки, залишає гру. Конкурс завершується, коли названі всі числа:
8, 10, 12, 15, 16, 24, 25, 28, 30, 32, 36, 45, 50. Виграє та команда, яка має
більшу кількість балів, адже кожен гравець приносить по одному балу.
Гра
«Знайди пару»
Мета: перевірити рівень засвоєних учнями навичок
табличного множення і ділення.
Для проведення гри команди
шикуються у дві шеренги. Гравці прикріплюють на грудях таблички з числами 2, 3,
4, 5. 6, 7, 8, 9. Перед кожною командою ставлять два стільці. Вчитель називає
будь – яке число, що є добутком двох одноцифрових чисел.
Учні із кожної команди. Які мають
номери 5 і 3. Вибігають і сідають на стільці. За кожне правильно виконане
завдання пара, яка швидше і правильно виконала завдання, отримає 1 бал.
Гра «Знайди помилку»
На дошці можна зробити записи і
запропонувати учням знайти в них помилки.
Гра “Естафета»
Клас ділиться
на дві команди. На дошці записано стільки прикладів, скільки учнів присутніх на
уроці. Приклади містять табличне множення і ділення, додавання та віднімання в
межах 100. За сигналом перші учні виходять до дошки, записують відповідь і
передають крейду іншому. Якщо учень бачить помилку гравця своєї команди він
може виправити неправильну відповідь, коли прийде його черга. Після розв’язування всіх прикладів перевіряється правильність
виконання завдань і визначаються переможці.
Гра
«Впіймай м ’яч»
Діти стають в
коло. Вчитель стає посередині і кидає учням по черзі м’яч. Вчитель називає число, а учасник гри називає
кількість десятків і одиниць у числі. Хто помилився, виходить з гри.
Гра
«Половина, третина, четвертина»
На дошці три
малюнки з зображенням кола, поділеного на дві, три і чотири частини. Вчитель
називає число і показує на малюнок, а учні мають знайти відповідну частину
(половину, третину чи чверть) цього числа.
Гра
«Хто швидше засіє поле?»
Два учні
виходять до дошки, на якій малюнки з зображеннями геометричних фігур. Завдання
– обчислити периметр ділянки.
Гра
«Математичні буси»
Поставити
знаки дій - мінуси і плюси.
Гра
«Визнач маршрут літака»
На дошці зліва
прикріплені малюнки літачків з прикладами , а справа – відповіді. Завдання: обчислити
приклад і перемістити літачок до правильної відповіді.
Гра
«До якої пристані припливе човник?»
Гра
проводиться аналогічно до попередньої тільки з малюнками човників.
Гра
«Віднови числа»
Вчитель каже:
«На снігу сорока розклала приклади, але повіяв вітерець і частину прикладів
засипало сніжком. Допоможіть сороці відновити приклади».
..+2=4 ..+3=6 ..+4=6
..+2=5 ..+1=4 ..+1=5
Гра
«Кожній іграшці – своє місце»
Дошка поділена
на три частини, на кожній записані цифри. Учням
роздають зображення іграшок,
на яких закріплено картинки з прикладами. Необхідно
розв’язати приклади. Кожна відповідь – записана на дошці
цифра, на місце якої прикріплюють ту чи іншу іграшку.
Гра «Мікрофон»
Один учень називає приклад, а
інший відповідь до нього.
Гра «Листоноша»
Учитель роздає
5 учням однакову кількість «листів» (картки із записаними прикладами). У дітей,
які сидять за партами, в руках картки з номерами будинків (від 1 до 10). Кожен
листоноша повинен розв’язати приклади. Відповіді збігаються з номерами будинків. Завдання: швидко
та без помилок рознести листи за призначенням. Переможцю можна вручити медаль
або емблему «Кращий листоноша».
Гра «Не зіб’юсь»
Учні рахують від 30 до 60 по
одному, але замість чисел, що діляться на 5 , вони говорять «не зіб’юсь». Ці числа вчитель записує на дошці. 30, 35, 40. 45 і
т.д.
Гра «Де дзвенить дзвіночок?»
Одній дитині зав’язують очі
хустинкою. Друга дитина ходить з дзвіночком по класній кімнаті і подзвонює ним
у різних місцях. Перша відгадує, де подзвонили, називаючи місце звуку відносно
себе: «Подзвонили праворуч від
мене»,«Подзвонили зліва від мене» і т.д. Той, хто після умовної
кількості дзвінків жодного разу не помилився, отримує дзвіночок і займає місце
свого попередника.
Гра «Навпаки»
Учитель називає якесь слово, що
характеризує напрямок руху або просторові відношення між предметами, а
викликаний учень повинен сказати слово, протилежне за значенням. Гра повинна
проходити у швидкому темпі. «Верхній – нижній, ліворуч – праворуч, спереду –
ззаду, перший – останній».
Гра «День – ніч»
Учитель тихо промовляє «Ніч», -
діти закривають очі й кладуть голови на парти. Учитель пропонує завдання. Діти
думають. Учитель говорить «День» - діти прокидаються і відповідають, піднявши
руки.
Гра
«Математична зарядка»
Мета:
перевірити рівень знань табличного множення і ділення.
Гравці обох команд шикуються в дві
шеренги. Ведучий називає різні числа. Якщо число ділиться на 4, гравці
підводять праву руку, а якщо ділиться на 5 – присідають. Гравець, який
припустився помилки, залишає гру. Конкурс завершується, коли названі всі числа:
8, 10, 12, 15, 16, 24, 25, 28, 30, 32, 36, 45, 50. Виграє та команда, яка має
більшу кількість балів, адже кожен гравець приносить по одному балу.
Гра
«Знайди пару»
Мета: перевірити рівень засвоєних учнями навичок
табличного множення і ділення.
Для проведення гри команди
шикуються у дві шеренги. Гравці прикріплюють на грудях таблички з числами 2, 3,
4, 5. 6, 7, 8, 9. Перед кожною командою ставлять два стільці. Вчитель називає
будь – яке число, що є добутком двох одноцифрових чисел.
Учні із кожної команди. Які мають
номери 5 і 3. Вибігають і сідають на стільці. За кожне правильно виконане
завдання пара, яка швидше і правильно виконала завдання, отримає 1 бал.
Гра «Знайди помилку»
На дошці можна зробити записи і
запропонувати учням знайти в них помилки.
|
|
|
|||||
Гра “Естафета»
Клас ділиться
на дві команди. На дошці записано стільки прикладів, скільки учнів присутніх на
уроці. Приклади містять табличне множення і ділення, додавання та віднімання в
межах 100. За сигналом перші учні виходять до дошки, записують відповідь і
передають крейду іншому. Якщо учень бачить помилку гравця своєї команди він
може виправити неправильну відповідь, коли прийде його черга. Після розв’язування всіх прикладів перевіряється правильність
виконання завдань і визначаються переможці.
Гра
«Впіймай м ’яч»
Діти стають в
коло. Вчитель стає посередині і кидає учням по черзі м’яч. Вчитель називає число, а учасник гри називає
кількість десятків і одиниць у числі. Хто помилився, виходить з гри.
На дошці три
малюнки з зображенням кола, поділеного на дві, три і чотири частини. Вчитель
називає число і показує на малюнок, а учні мають знайти відповідну частину
(половину, третину чи чверть) цього числа.
Гра
«Хто швидше засіє поле?»
Два учні
виходять до дошки, на якій малюнки з зображеннями геометричних фігур. Завдання
– обчислити периметр ділянки.
Гра
«Математичні буси»
Поставити
знаки дій - мінуси і плюси.
Гра
«Визнач маршрут літака»
На дошці зліва
прикріплені малюнки літачків з прикладами , а справа – відповіді. Завдання: обчислити
приклад і перемістити літачок до правильної відповіді.
Гра
«До якої пристані припливе човник?»
Гра
проводиться аналогічно до попередньої тільки з малюнками човників.
Гра
«Віднови числа»
Вчитель каже:
«На снігу сорока розклала приклади, але повіяв вітерець і частину прикладів
засипало сніжком. Допоможіть сороці відновити приклади».
..+2=4 ..+3=6 ..+4=6
..+2=5 ..+1=4 ..+1=5
Гра
«Кожній іграшці – своє місце»
Дошка поділена
на три частини, на кожній записані цифри. Учням
роздають зображення іграшок,
на яких закріплено картинки з прикладами. Необхідно
розв’язати приклади. Кожна відповідь – записана на дошці
цифра, на місце якої прикріплюють ту чи іншу іграшку.
Гра «Мікрофон»
Один учень називає приклад, а
інший відповідь до нього.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар